czwartek, 30 grudnia 2010

Podróże 2010

Książki i podróże to moje dwie największe, namiętne pasje w życiu. Mam wrażenie, że przenikają się nawzajem. Książki wzniecają ciekawość świata, otwierają nas, dzięki nim możemy dotrzeć w każde miejsce na świecie. Podróże również sycą wyobrażnię, sprawiają, że sięgamy po nowych autorów albo mocniej odbieramy pewne lektury. W tym roku dość dużo podróżowałam. A dotarłam tutaj..
1. Marzec 2010
Finlania: Helsinki.
Enigmatyczna stolica Finlandii.
2. Kwiecień 2010
Francja: Na paryskiej uliczce..
Paryż. Na słynnej wieży Eiffla.
 3. Sierpień 2010
Bliski Wschód: Jordania
Petra w Jordanii-wrażenie roku.
Izrael.
Izrael : Morze Martwe
Jerozolima z samego rana..
Jerozolima- Ściana Płaczu
Granica izraelsko-palestyńska
Palestyna: w miasteczku Betlejem.
Egipt- Sharm El Sheik- druga rocznica ślubu
4. Grudzien 2010
Republika Dominikany: karaibskie mikołaje..
Karaibski ''kotek''

10 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia, szczególnie te z Wieżą Eiffla w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci tych podróży ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. jej.. kawał świata zwiedziłaś..

    OdpowiedzUsuń
  4. no jestem pod wrażeniem :) Wspaniałe widoczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, fajnie i zazdroszczę Paryża :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaa strasznie Wam zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda zupełnie inaczej czyta się książki opisujące miejsca w których się już było, a zdjęcia są niesamowite :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Do Jerozolimy i Jordanii też bym się chętnie wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne zdjęcia!
    Życzę Ci wielu cudownych podróży w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. może znalazłabyś dla mnie miejsce w walizce przy następnej podróży? ;)
    A tak w ogóle to mieszkasz w Irlandii, Irlandii, którą zawsze chciałam zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń