sobota, 18 grudnia 2010

I trochę Dominikany..

Kolory domków na wsi maja swoje znaczenie. Odganiają złą energię. Błękit to kolor św. Michała
Wyspa Saona- tu kręcono ''Piratów z Karaibów'' -dziewicza wyspa, która jest Parkiem Narodowym.
La tienda- czyli sklep

Kuchnia Esperanzy  w jej domu w górach.
Szkoła państwowa. Nie ma w tym kraju transportu szkolnego, dzieci idą na pieszo do szkoły nawet 2 km.
Na lekcji w szkole podstawowej.
Trzcina cukrowa.
W fabryce cygarów- tytoń czeka na przeróbkę..
Powstaje cygro...
Mąż na planie serialu ''Lost''
Kruszony lód, piancolada oraz trochę rumu. Najlepszy dominikański to Rum Barcelo.
Plaża Macao- gdzieś na odludziu..
Z moja kochaną mamą..
Hotel nocą, już w świątecznych klimatach..
Jose i jego hacjenta. Normalnie czułam się jak na planie opery mydlanej..
Gdyby tak wyglądał grudzień w Polsce..

23 komentarze:

  1. Świetne miejsce, aż mi się jakoś cieplej zrobiło :O)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie.. Zazdroszczę widoków i też marzy mi się taki grudzień ;) Pozdrawiam ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście cudowny grudzień. Tylko pozazdrość. Pozdrowienia zimowe....

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne widoki, wyspa, ludzie i ... kurcze narobiłaś mi smaka tą piancoladą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta Dominikana - aż zazdrość bierze.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. My tu o świętach już myślimy, choinki, dekoracje, pieczenie pierniczków, a u ciebie takie cudne plaże. I te błękitne domki jak niebo, ach... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kasandra_85: wszystko przed tobą- Dominikana nie jest dorga, tansza niz Egipt- pod arunkiem, ze wycieczka wykupiona nie w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  8. Varia: można i w Polsce, przepis podałam :) pychotka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moreni: tak , Dominikana jest piękna, choć nie ma tam co zwiedzać jeśli akurat ktoś lubi historyczne budowle.Ale roślinność wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bursztynowa: ja też już myślę o świętach. Tylko takie wspomnienie zamieściłam..

    OdpowiedzUsuń
  11. To dopiero byłoby przeżycie... wyjechać do ciepłych krajów gdy w tym czasie w naszym kraju biało i zimno ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne, urokliwe zdjęcia! Cieszę się, że miło spędziłaś czas i niczym Alicja do Krainy Czarów przeniosłaś się z mroźnej rzeczywistości do tropikalnego raju.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak miło byłoby się teraz znaleźć na tej wyspie Saona, z dala od wszystkiego i najlepiej z pinacoladą w ręce ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Izusr, zawsze można sobie zrobić karaiby w domu..już planuje z siostrą zrobić ten koktail z rumem na święta:) a jeśli chodzi o pogodę za oknem , to rolety zasuniemy;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lireal, a tera przeniosłam się poprzez lekturę do zimnej i szarej Bretanii...ale za to tajemniczej:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jej.. naprawdę Dominikana jest przepiękna.. ^^ mogę Ci tylko zazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kraj jeśli chodzi o roślinność, ludzi. Natomiast nie ma takich historycznych miejsc za wiele żeby zwiedzać.

    OdpowiedzUsuń
  18. noooo i do szkoły Cię wpuścili ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. a jak! przecież z wykształcenia jestem teacher. Więc chodzi za mną...;)

    OdpowiedzUsuń