poniedziałek, 29 listopada 2010

Karaibski Stosik














Za oknem pierzyny śniegu pokryły dolinę i wrzosowiska wkoło domu.  Staram się nie martwić stanem naszych serpentynowych , wąskich dróg. Dopijam kawę i wyciągam kartkę z masą małych zadań do wykonania pod tytułem ''pakowanie'' i zapinanie na ostatni guzik domowych spraw.

Wyjeżdżam jutro na 17 dni. Tam, gdzie jest obecnie w pełni bezchmurne lato. Pieczołowicie wybrałam ze swojego pokoiku książki, które będą mi towarzyszyć. Starsze i najnowsze. Kilka kryminałów, parę obyczajowych, dwie romantyczne. Nie pokusiłam się o żadną ambitną, trudną lekturę, gdyż nie wydaję mi się by czas na karaibskiej wyspie temu sprzyjał.

Poraz pierwszy, z różnych powodów, w podróż zabieram laptopa, więc w sumie nie wiem, może uda mi sie napisać recenzję''na świeżo'', ale nie zaklinam się.
Więc w razie co, do zobaczenia niebawem :)

35 komentarzy:

  1. życzę wspaniałego wypoczynku, miłych lektur oraz zazdroszczę słońca i ciepła. u mnie za oknem krajobraz iście syberyjski.

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę ciekawyyyyyy ten stosik...no i karaibskie wyspy..hm...pomarzyć...odpocząć...przegonić biało-śnieżne krajobrazy..och...
    miłego wyjazdu, bo czytanie na bank będzie miłe;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baw się dobrze :o)
    Zazdroszczę normalnie tego LATA!!!!!!!!!
    jak spojrzę w okno i widzę śnieg i wiatr jaki temu towarzyszy, najchetniej zasnełabym snem zimowym !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Kaś:) Postaram się was podglądać wszystkich, wasze czytania:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Sabinka: sama sobie zazdroszczę:) Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Varia, u mnie też syberia póki co za oknem, martwi mnie jak dojade na lotnisko, ale co tam, trzeba byc dobrej mysli. Dziekuję za słowa, bede was wszystkie podczytywać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrej podróży :) czytelinczej i przestrzennej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanej podróży :) a zazdroszczę Ci strasznie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. the_book: również tobie dziękuję ślicznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę wyjazdu i oczywiście pięknego stosika :) Jak ja je uwielbiam... Udanego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie ma jak stosiki, bez nich ANI RUSZ! dzięki kasandra.

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci niezapomnianych wrażeń! I czytelniczych, i widokowych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lirael, sama jestem ciekawa jak to będzie, dzieki!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę!!! :D
    Ale życzę udanej wyprawy w miłym towarzystwie wiernych przyjaciół - książek :)
    Karaiby... Aaaa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Madeleine, dzięki. A książki- zawsze przyjaciele:))) i przenoszą w inny świat:)) ale co ja pisze, przecież ty dobrze o tym wiesz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. cieszę, się , że recenzja się spodobała :)

    właśnie wróciłam z bibliteki i jedną z książek do przeczytania jest 'Martwa natura' :)
    Coś czuję, że od neij zacznę :)

    życzę wspaniałych wakacji !

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę szczęśliwej podróży i niezapomnianych wrażeń. Po powrocie czekamy na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne książki, czekam na recenzje każdej z nich. :) I miłej podróży życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ew! czytaj,czytaj Martwą Naturę:) Ja na pewno was będę podczytywać an wakacjach, mam nadzieje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Sylvia, dziękuję ślicznie:) Jakieś zdjęcia na pewno będą;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lotta życzę Tobie wspaniałych wakacji:-)

    (bluedress)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ zazdroszczę wyjazdu! :)
    Udanej podróży!

    OdpowiedzUsuń
  23. Futbolowa, dziękuję pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ech, patrząc na pogodę za oknem, też mam chęć uciec na jakąś karaibską wyspę... Najlepiej do wiosny.;) Ale stosik bym raczej zupełnie inny wybrała, może tylko Levy by się na nim znalazł, bo zabieram się do niego, zabieram i jakoś nigdy go do domu z biblioteki nie przynoszę...;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam nadzieję, że wakacje/urlop miną pod znakiem wypoczynku i dobrej lektury. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moreni, lubię literaturę francuską a Levy ponoć super:) Chyba warto spróbować. Zabrałam dwie częsci jednej opowieści.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolomanka, ślicznie dziękuję.
    Pa!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ooooooooooooooooooo, jak zazdroszczę :)
    Wyślij trochę Słońca do Bydgoszczy :)
    Czekam na fotorelację po powrocie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Karaiby.... ja też tak chcę :D
    Szczerze zazdroszczę. Mam nadzieję, że podróż w pełni się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękny stosik :) miłego wyjazdu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. To ja Ci przede wszystkim udanej, przyjemnej podróży życzę:) Wygrzej się tam. I zazdroszczę - nie masz miejsca w walizce?;)
    I stosik ciekawy, sama mam kilka z tych książek i już wkrótce się za nie zabieram. Obyś to wszystko przeczytała!

    OdpowiedzUsuń